Voor jou getest: WUNDERBROW D-FINE browliner & gel

De Wunderbrow D-Fine Brow Liner & Gel, kleur Brunette en Wonderbrow, kleur Blonde hebben wij (mijn dochter en ik) speciaal voor jou getest. "Wij" inderdaad want helaas kan ik deze producten niet op mezelf testen aangezien ik permanente make-up heb en het resultaat dus niet goed zichtbaar is. Gelukkig wil mijn dochter graag op de behandelstoel!

Eerst even een korte uitleg over de producten. Wunderbrow D-Fine Brow Liner & Gel is wenkbrauw..... tja, hoe zal ik het noemen.....samengeperst poeder in potloodvorm of wenkbrauwpotlood met een schuin afgesneden punt. Aan de andere kant van het potlood bevindt zich een mini mascara borstel met getinte wenkbrauw gel.

De punt van het potlood heeft een driehoekige vorm. Wat mij betreft één van de meest ideale vormen om je wenkbrauwen mee bij te tekenen. Deze draai je omhoog zodat de punt vrij komt van de houder om de wenkbrauwen in te kunnen vullen.


Wat me opvalt is dat als ik het potlood de eerste keer over de huid trek deze geen kleurafgifte heeft, de punt lijkt wel erg droog, het is net alsof ie eerst een beetje "op gang" moet komen. Je moet dus best even druk zetten om de kleur op de huid te zien.

Mijn dochter is blond en heeft lichte wenkbrauwen. Ik test de lichtste kleur; Brunette en zie al direct dat deze veel te donker is. Jammer dat het D-Fine potlood niet waterproof is en niet in lichtere tinten verkrijgbaar is dan Brunette en Black/Brown. Zeker voor blonde/lichte types zou dit fijn zijn!

Zie hieronder het resultaat:

voor
na
Een pluspunt is dat de getinte gel, die ervoor zorgt dat je wenkbrauwhaartjes in model blijven én je wenkbrauwhaartjes kleuren, in dezelfde houder zit als het potlood. De Wunderbrow D-Fine browliner blijft lang zitten en geeft een natuurlijke uitstraling aan je wenkbrauwen. 

Het 2e product is de Wunderbrow, kleur Blonde. Een semi-permanent getinte gel die je op de wenkbrauwen aanbrengt met een kwastje die tot wel 3 dagen blijft zitten. Nu vind ik een kwastje persoonlijk echt niet handig! Het kwastje is te breed waardoor je de nauwkeurigheid mist en in dit geval zit er in de gel, kleur Blonde veel te veel geel-pigment waardoor het er onnatuurlijk uitziet. 

Handiger is het om de gel op je hand aan te brengen en met een eyelinerkwast (schuin aflopend) de gel aan te brengen en daarna te vervagen met een wenkbrauwborstel.



De gel is zweet-, water- en veegproof. Je merkt direct dat deze goed hecht. Om dit product goed aan te brengen en een natuurlijk resultaat te behalen moet je al enigzings ervaring hebben met het opbrengen van wenkbrauw poeder, potlood of gel anders wordt het een flinke klus!





 


Reacties

Populaire posts