Mijn zomerse nagels!

Eindelijk is het mooi weer en kunnen we onze slippers aan! Tijd om mijn zomernagellak uit te zoeken!

Lichte tinten zijn er volop deze zomer! Maak je outfit compleet met de fashionable colours van Priti NYC nagellak! Milieuvriendelijke nagellak, ook geschikt voor zwangere vrouwen en kinderen. De nagellak is niet giftig en longlasting.


Van links naar rechts:Lambs Ears, Silver Birch, Mushroom Flower, Pink Jewel Carnation, Porcelain Doll.


Lambs Ears: Lichte legergroen/grijze, glanzende kleur.
Silver Birch: Glanzende, cool zilver/grijze kleur.
Mushroom Flower: Een dekkende, glanzende lichte taupe kleur.
Pink Jewel Carnation: Lichte roze, parelmoer kleur, mooi voor french manicure.
Porcelain Doll: Transparante (top) coat met parelmoer/witte glitters.


Mijn keuze is gevallen op de Lambs Ears nagellak, een aparte kleur. In combinatie met mijn lichte huidskleur is deze subtiel maar niet te opvallend. Ik heb de Porcelain Doll als topcoat gebruikt voor extra glitter!



Reacties

Populaire posts