Mijn peeling resultaat! Kijk snel, je zult versteld staan!

Ik schrok en was verbaasd tegelijk toen ik een poosje geleden foto's van mezelf op mijn computer vond. Foto's die ik ruim 4 jaar geleden heb gemaakt voor een blog over de Coffeeberry peeling van PRIORI (bekijk hier). 

Klanten vragen soms of ze überhaupt op latere leeftijd nog iets kunnen verbeteren aan hun huid. Ik ben van mening dat het niet uitmaakt welke leeftijd je hebt, bij gebruik van de juiste, op jouw huid afgestemde huidverbeterende producten, zal er resultaat zijn.

Om je te laten zien wat huidverbeterende producten in combinatie met diverse peelingen kunnen doen plaats ik mijn foto's van 9 september 2014, ruim 4 jaar geleden en vandaag, 16 maart 2019, direct na een peeling, zonder (yeah!) én met make up (inmiddels wel permanente make up geplaatst) en uiteraard zonder filters te gebruiken!
Waar ik behoorlijk van onder de indruk ben is dat ik 4 jaar geleden niet in de gaten had dat de pigmentvorming door zonbeschadiging al zo erg was maar vooral dat het écht mogelijk is om pigment zichtbaar te verminderen.
Wat opvalt is dat het zoveel frisser en jonger toont als je huid egaal is. Een peeling licht je huid op en laat 'm glanzen maar maakt de huid ook glad en strak (gebruik elke dag een SPF!).
Producten en peelingen die ik de afgelopen jaren gebruikt heb zijn o.a. PRIORI, REVALÉSKIN (nu PRIORI TTC) en JANMARINI

Wil je weten hoe ik dit resultaat heb behaald of zelf graag je huid verbeteren? Maak hier een afspraak voor een gratis huidadvies, huidverbeterende behandeling of stuur een email naar info@brushbeauty.nl. Bekijk hier onze behandelingen.

Reacties

Populaire posts