Lentekriebels met Priti NYC nagellak!




Te leuk! De nieuwe nagellak kleuren van Priti NYC, de frisse tinten maken me helemaal vrolijk! Ik ga ze meteen uittesten en vind de oranje/rood tint - American Beauty 318 geweldig, mooi in combinatie met het nieuwe LOOkX lippotlood - Caribana, oranje is hot deze zomer!

Double Bubble lipgloss

De nieuwe collectie van Priti NYC is geïnspireerd op de palm stranden van Florida. Het beach gevoel is "in the air" als ik de nagellak open. 

De "Dutch Baby Dahlia" 127 is een prachtige, lichtroze kleur. In combinatie met de glitter topcoat - Porcelain Doll 112 kun je 'm perfect combineren met de lichtroze gloss van TINte Cosmetics - Double Bubble

De taupe kleur - Fairy Moss 548 doe ik op de nagels van mijn handen (leuk bij mijn Preversible pants van SuperTrash) en daaroverheen de topcoat met glitters, apart hoor! Het voordeel van glitters in je nagellak is dat 't extra goed blijft zitten, zeker als topcoat. De matte topcoat van Priti is ook een aanrader om over de taupekleurige Fairy Moss aan te brengen!

De Priti NYC nagellak is niet giftig, dus perfect voor kinderen en zwangere vrouwen. Priti NYC ontwikkelt nagellak voor verschillende ontwerpers als Stella Mc Cartney en Tommy Hilfiger.

Check http://www.brushbeauty.nl/shop/palm-beach-collection-2014-c-349.html voor de complete Priti NYC Palm Beach Collection!

Reacties

Populaire posts