Welke kleur nagellak kies jij bij je kerst- of nieuwjaarsoutfit?

Ik hou van nagellak. Een gestylde vrouw met mooi gelakte nagels, ik kan er jaloers op worden! Helaas is het voor mij niet mogelijk om tijdens m'n werk nagellak op te hebben. Dus de spaarzame vakantiedagen leef ik me helemaal uit en geniet ik van de mooie kleuren op mijn nagels. Ik hou van mooie, natuurlijke nagels dus geen gel- of acryl lak.

Nu is de vraag welke nagellak ik ga kiezen voor de kerstdagen? Of ga ik (met de 50% korting actie op elke 2e Priti NYC nagellak) voor elke dag een andere kleur? Ik heb mijn nagelwaaier "beschilderd" om een keuze te kunnen maken.


Samen met mijn dochter kiezen we voor de Priti NYC nagellak tint; Pewter Veil - 594 (zilver, rechts) en de Midnight Blue Gerbera - 693 (aquablauw met blauwe glitters, 2e van links).

Priti NYC nagellak is kleurvast en longlasting, bevat geen:
  • Tolueen, een kleurloze, ontvlambare vloeistof die als verdunningsmiddel werkt.
  • Dibutyle phthalate, kleurloze tot gele stroperige vloeistof, weekmaker, kan je hormonen ontregelen.
  • Formaldehyde, een gas met een zeer sterke onaangename geur, is giftig en wordt in cosmetica gebruikt als conserveringsmiddel.
  • Formaldehyde resin, behoort tot de plastics en lijmen en zorgt ervoor dat de lak aan de nagel blijft kleven.
  • Camphor, een weekmaker om de lak flexibel en rekbaar te maken.

Priti NYC is door het weglaten van schadelijk stoffen geschikt voor zwangere vrouwen en kinderen.

Welke kleur kies jij?

Zit je kleur er niet bij? Check https://www.brushbeauty.nl/make-up/nagels/nagellak.html. Nog niet de juiste kleur gevonden? Laat weten welke kleur je zoekt via info@brushbeauty.nl en misschien kan ik 'm voor je vinden!






De nagelwaaier van links naar rechts: Priti NYC Cardinal de Richelieu - 272, Midnicht Blue Gergera - 593, Black Moon Pansies - 682, Love in the Mist - 666, Chrysanthos - 681, Nigra - 603, Pewter Veil - 594

Reacties

Populaire posts