Getest: natuurlijke wimperverlenging

Wimperverlenging is hot! Wie wil er geen ultra lange wimpers waar je een verleidelijke en open blik van krijgt en misschien wel menig mannenhart sneller door laten kloppen!

Natuurlijk heb ik ook meerdere malen gedacht; zal ik deze nieuwe trend in de beautysalon gaan aanbieden in de vorm van wimperextensions echter, het idee dat je je nepwimpers kunt verliezen en met een gapend gat komt te zitten maakt dat ik besloten heb om het op een andere manier te proberen en wel met de RevitaLash Advanced Eyelash Conditioner. Oké je hebt even geduld nodig maar je krijgt ook iets!

http://www.brushbeauty.nl/shop/NIEUW-Advanced-Eyelash-Conditioner-p-16812.html
Het RevitaLash wimperserum zorgt ervoor dat je wimpers gezond en vol worden en helpen je wimpers te beschermen tegen broosheid. Het serum zorgt voor een verbetering van de flexibiliteit, hydratatie en glans van je wimpers.

Met het dunne kwastje breng je eenmaal per dag het wimperserum aan op de aanzet van je wimpers, dit mag zowel onder als boven. Na enkele weken is het resultaat al zichtbaar! Voor optimaal resultaat probeer je het serum zo consequent mogelijk aan te brengen (minimaal 12 weken). Wil je deze volle wimpers zo lang mogelijk behouden? Gebruik het serum na 12 weken ongeveer 3 á 4 keer per week.

RevitaLash is op waterbasis en kan ook in combinatie met wimperextensions of wimperverf worden gebruikt.

Deze foto heb ik vorig jaar in een blog geplaatst waarin ik de Lash Control Volumizing én Lengthening Mascara over elkaar heen testte.


De onderste foto heb ik gemaakt na veelvuldig gebruik van de RevitaLash Advanced Eyelash Conditioner in combinatie met de RevitaLash Volumizing Mascara (niet meer leverbaar). Altijd lastig om te zien maar als je goed kijkt naar de onderste foto zie je dat de wimpers boven mijn iris bijna mijn wenkbrauwen aantikken. Als ik 's ochtends mijn mascara aanbreng zie ik dat mijn wimpers echt langer zijn!!


Hieronder zie je nog een aantal vrouwen die het serum enthousiast gebruikt hebben!







Zoals je ziet is mijn foto niet de beste :) maar ik ben wel heel tevreden! Ik gebruik de Volumizing Mascara van RevitaLash regelmatig en vind deze prettig in gebruik, geeft vollere wimpers is waterresistance, hydrateert en versterkt je wimpers.

Wil je je wimpers én verlengen én volume dan kun je kiezen voor het RevitaLash Advanced Serum in combinatie met de Revitalash Cosmetics DOUBLE ENDED VOLUME SET Mascara & Primer (verlengt je wimpers en maakt ze optisch nog zwarter).

Reacties

Populaire posts