Sprankelend feestje!

Afgelopen weekend had ik een feestje dus mocht (één van) mijn party outfits weer uit de kast!

De groene kleur van mijn topje wilde ik graag terug laten komen in mijn make-up. Hiervoor heb ik de TINte - Shimmering Face Pearls "Emerald Velvet" gebruikt, een felgroene metallic oogschaduw die door de losse poeder eenvoudig gemengd kan worden met andere tinten oogschaduw. 

Tegen mijn wimperrand een zwart oogpotlood - LOOkX eyepencil black en boven de groene oogschaduw de oranje LOOkX oogschaduw - nr. 88 deze heb ik expres mat gekozen. TINte heeft ook een metallic oranje oogschaduw/face pearls - Sun Kissed in het assortiment maar deze vond ik voor dit feest een beetje te heftig, wel mooi op je wangen of jukbeenderen!

Op mijn wangen de Mineral Bronzing Powder - LOOkX en op mijn lippen de TINte - Peachie Sheen en Cake  , afgemaakt met de VANI-T - Powder Foundation "Sheer" voor een naturel huidje. 

Haar in een lage, zijwaartse vlecht, let the party begin!



Reacties

Populaire posts