Detoxen

Ik ben weer begonnen! 3 Maanden detox voor een grondige reiniging van mijn lichaam met uiteindelijk als resultaat een mooie en goed gereinigde huid.

Dit doe ik met de Detox & Mask van LavieSage. Deze kan op 2 manieren gebruikt worden. Variant 1: Als intensief reinigend masker: meng 1 eetlepel met water tot er een kleverige pasta ontstaat (er mag geen water meer zichtbaar zijn) daarna met 2 vingers wrijvend, met draaiende bewegingen aanbrengen, pas op voor je kleding! (sla een oude handdoek om je heen tijdens het opbrengen). Na ongeveer 30 minuten verwijderen met lauwwarm water. Bij acne 2-4 keer per maand aanbrengen.

Ik doe de 2e variant en ben afgelopen maandag begonnen met de orale detox. Ik gebruik een glazen liter fles (bij plastic worden de weekmakers uit de fles opgelost) en vul deze met water en 1 maatschepje detoxpoeder. Het is nu zaterdag en ik bouw de detox langzaam op naar 2 schepjes op 1 liter. Afhankelijk van je gewicht gebruik je 1 maatschepje per 10 kilo, Je mag maximaal 5 Ć” 6 maatschepjes. Zodra je dit hebt opgebouwd (na ongeveer 4 weken) hou je de maximum hoeveelheid 4 weken aan daarna bouw je de detoxkuur in 4 weken weer af.

Ik moet opletten dat mijn stoelgang niet blokkeert. Ik merk dat mijn darmen enorm rommelen, hopelijk is dat een teken van grondige reiniging en ik zie in mijn gezicht een aantal pukkeltjes (alle vuiligheid komt eruit). Let tijdens de detoxkuur op je eetpatroon, probeer zo gezond mogelijk te eten en geen alcohol te drinken (dit laatste is meestal het lastigste van allemaal). 
Detox & Mask bestaat uit een calciummontmorillonietklei. Hiervan is bewezen dat het anorganische verbindingen zoals zware metalen, weekmakers, geabsorbeerde cosmeticaproducten etc. verwijderd. Een orale detoxkuur is ideaal als je last hebt van acne, eczeem of medicijnen hebt geslikt of gewoon om je lichaam eens flink van binnen te reinigen! Detox & Mask (400 gram, goed voor 40 reinigende gezichtsmaskers) is ook verkrijgbaar in een travel size verpakking.



Reacties

Populaire posts