Natuurlijk bruin in de winter

Ik hou van de zomer, al is het alleen al vanwege de gezonde kleur die je krijgt door lekker buiten bezig te zijn. Ik tel de dagen dan ook alweer af tot het voorjaar begint. Om mijn, in de loop van de winter verkregen, bleke tint om te toveren in een "ik heb in de winter al lekker wat zon gehad" kleur gebruik ik de White to Brown tanning mist. 

Te bruin vind ik niet mooi en met een zelfbruinende crème krijg ik altijd vlekken. Op de beautybeurs kwam ik in aanraking met deze zelfbruinende spray. Het resultaat is prachtig; een gezonde teint, eenvoudig in gebruik, geen handen wassen en geen vlekken.

Ik adviseer om voor het gebruik te douchen en je gezicht te scrubben (mocht je de producten van PRIORI gebruiken is dit niet nodig). Droog je gezicht, schud de bus en spray, net als haarlak, kleine rondjes (ongeveer 6 tellen) van links naar rechts met een gestrekte arm, voor je gezicht langs. Wacht een paar minuten en breng daarna je huidverzorgende producten aan. Gedurende de dag zal de kleur intenser worden. Toch nog te licht? Dan spray je na ongeveer 6-8 uur nogmaals. of de eerstvolgende keer langer.


Het mooie van deze spray is dat het een natuurlijk resultaat geeft, je huid lijkt egaler doordat vlekjes en pukkeltjes minder opvallen en de tanning mist vormt geen laagje op je huid waardoor je eigen verzorgingsproducten nog steeds optimaal werken!

Voor het lichaam vind ik deze spray geen aanrader, erg lastig om je benen gelijkmatig rondom te sprayen (of iemand moet een tip hebben?). De bruine teint neemt na een aantal dagen geleidelijk af, spray opnieuw indien gewenst.

TIP: Breng geen crème of foundation aan op je huid voor het sprayen, dit vormt een barrière. Zorg dat je na het sprayen gedurende 4-6 uur niet in contact komt met water. Zorg dat je nog geen kleding aan hebt tijdens het sprayen en haal je haar uit je gezicht met bijvoorbeeld een handdoek of bandeau. 

De Whitetobrown spray is niet meer leverbaar, als alternatief hebben wij Self Tanning producten van Vita Liberata.








Reacties

Populaire posts