Wil jij ook glanzend, volumineus haar?

Prachtig zijn ze, de vrouwen met glanzend & vol haar die je voorbij ziet komen op TV reclames. Hoe krijg ik dat zelf voor elkaar want het probleem is (in mijn geval met lang haar) dat ik graag een conditioner gebruik maar dat het daardoor zo slap en onhandelbaar wordt. Ook de glans laat te wensen over. Maar inmiddels is dat probleem verholpen!

De producten van Principessa zijn niet meer verkrijgbaar.

Ik was mijn haar met de Principessa "Terme Tresses" shampoo. Het eerste verschil is al merkbaar bij het inmasseren van mijn hoofdhuid, aangezien deze shampoo niet veel schuim geeft. Ik moet er erg aan wennen. Schuimende shampoo kunnen oa Sodium Lauryl Sulfate (SLS) bevatten, dit zijn goedkope, synthetische stoffen om je haar te laten schuimen tijdens het wassen.

Vervolgens gebruik ik de Principessa Conditioner. De volle structuur maakt het soms een beetje lastig om de conditioner uit de fles te krijgen (je kan ook het dopje eraf draaien). Daarentegen heb je maar een kleine hoeveelheid nodig. Mijn haar is binnen enkele seconden superglad (op de verpakking staat dat je 'm 1-5 minuten moet laten intrekken) en....... het tweede verschil is dat ik (sceptisch als ik ben) ervaar dat mijn haar veel beter in model valt, er zit volume in!

Wil je extra volume dan kun je altijd nog een hairpowder gebruiken of de Principessa "Notte Breeze" of "Bianco Breeze" droogshampoo in poedervorm. Naast extra volume zorgt de poeder ook voor fris en minder plakkerig haar als je snel last hebt van vet haar.

De Principessa "Bianco Breeze" droogshampoo is een talkvrije, witte poeder. "Notte Breeze" is een unieke poeder aangezien deze bruin van kleur is. Ook al schiet je een beetje uit of verdeel je het per ongeluk niet helemaal goed, deze fijne poeder is absoluut niet zichtbaar bij brunettes, wel zo handig! Verkrijgbaar in 30 en 125 gram.

Principessa shampoo en conditioner zijn sulfaat en parabeen vrij en niet op dieren getest. Ze bevatten natuurlijke, organische ingrediënten als aloë vera, granaatappel extract, olijf extract, avocado en kokos olie. Dit zorgt voor optimale hydratatie, kleurbescherming en zijdezacht haar.

De Principessa Shampoo & Conditioner Hair Giftset is nu extra voordelig!


Reacties

Populaire posts